Gwarancja |
„HP gwarantuje, że ten produkt jest wolny od usterek materiałowych i produkcyjnych. Gwarancja nie dotyczy produktów, które (a) były ponownie napełniane, modyfikowane lub w jakikolwiek inny sposób przerabiane lub (b) powodują problemy wynikające z ich nieprawidłowej eksploatacji, przechowywania lub pracy niezgodnie z opublikowanymi parametrami środowiskowymi drukarki, lub też (c) noszą ślady codziennej eksploatacji. Wadliwy produkt należy reklamować w miejscu zakupu (wraz z dołączonym opisem uszkodzenia i próbkami wydruków) lub kontaktując się bezpośrednio z centrum obsługi klienta HP. W przypadku stwierdzenia wad produktu, HP zdecyduje o wymianie produktu na nowy lub zwrocie kosztów zakupu. O ILE PRAWO KRAJOWE NIE STANOWI INACZEJ, POWYŻSZA GWARANCJA JEST JEDYNĄ OBOWIĄZUJĄCĄ GWARANCJĄ I ŻADNA INNA GWARANCJA ANI WARUNEK, W FORMIE PISEMNEJ LUB USTNEJ, NIE MOŻE JEJ ZASTĄPIĆ, CZY TO W SPOSÓB WYRAŹNY, CZY DOMNIEMANY. HP WYKLUCZA WSZELKIE DOMNIEMANE GWARANCJE LUB WARUNKI PRZYDATNOŚCI HANDLOWEJ, ZADOWALAJĄCEJ JAKOŚCI I PRZYDATNOŚCI DO OKREŚLONYCH CELÓW. O ILE PRAWO KRAJOWE NIE STANOWI INACZEJ, HP ANI JEGO DOSTAWCY W ŻADNYM WYPADKU NIE BĘDĄ ODPOWIADAĆ ZA SZKODY BEZPOŚREDNIE, SPECJALNE, PRZYPADKOWE, WTÓRNE (W TYM UTRATĘ ZYSKÓW LUB DANYCH) ANI ŻADNE INNE SZKODY, NIEZALEŻNIE OD TEGO, CZY ODPOWIEDZIALNOŚĆ POWSTAJE W ZWIĄZKU Z PRAWEM ZOBOWIĄZAŃ, PRAWEM DELIKTOWYM LUB W INNY SPOSÓB. WARUNKI ZAWARTE W NINIEJSZEJ GWARANCJI, POZA PRZYPADKAMI DOZWOLONYMI PRAWEM, NIE WYŁĄCZAJĄ, NIE OGRANICZAJĄ ANI NIE ZAWIESZAJĄ WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY PRAW KUPUJĄCEGO Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ, LECZ STANOWIĄ ICH UZUPEŁNIENIE”. |