Tonery
Twoje konto
Twój koszyk
jest pusty
0,00 zł
Brak produktów w koszyku
Suma: 0,00
Przejdź do koszyka »
Warto sprawdzić:
- Promocje - Wyprzedaże - Nowości

Rewolucyjna strategia Print 2.0: drukuj co chcesz, kiedy chcesz i gdzie chcesz.

Rewolucyjna strategia Print 2.0: drukuj co chcesz, kiedy chcesz i gdzie chcesz.
W dzisiejszym świecie — słów, obrazów, materiałów wideo, piosenek — stawiamy sobie pytanie: „Jak można to opublikować?”

Odpowiedź na nie stanowi strategia Print 2.0. Dzięki nowym koncepcjom i narzędziom online do drukowania opracowanym przez HP użytkownicy mogą teraz skuteczniej i efektywniej wyrażać swoje myśli i koncepcje. Czterdzieści osiem procent wszystkich stron drukowanych w domu pochodzi z Internetu. Często jest prawie niemożliwe wydrukowanie tego, co się chce. HP zmienia to. Następna generacja funkcji HP Smart Web Printing pozwoli użytkownikom nie tylko drukować przydatne strony, ale również aranżować treści na stronie przed wydrukowaniem, aby zostały wydrukowane w oczekiwany przez użytkownika sposób.

 

„Strategia Print 2.0 ma umożliwić użytkownikom wyrażanie myśli i koncepcji oraz wspólne przeżywanie ważnych chwil z rodziną, przyjaciółmi lub klientami — taki jest właśnie cel HP” — powiedział Bill DeLacy, wiceprezes i dyrektor działu druku i przetwarzania obrazu HP (Imaging and Printing Group) na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

 

 

 


 

Łatwiejsze drukowanie treści z Internetu

 
 

Czy mają Państwo trudności z drukowaniem treści z wielu swoich ulubionych stron internetowych? W ramach strategii Print 2.0 HP wbudowuje usługi druku w popularne serwisy internetowe, ułatwiając drukowanie z nich przydatnych stron.

Przycisk HP Print It! (Wydrukuj to!) będzie stanowić wizualny znak dla przeglądających Internet osób z całego świata, że w danym serwisie dostępne są zaawansowane możliwości drukowania — dzięki bezpłatnym technologiom HP. Klikając przycisk HP Print It!, użytkownicy mogą liczyć na uzyskanie gotowego do druku, atrakcyjnie sformatowanego dokumentu.


HP współpracuje już na przykład z firmą ViaMichelin, czołowym europejskim dostawcą map, którego internetowy serwis z mapami odwiedza miesięcznie ponad 28 mln użytkowników. Serwis ten oferuje teraz użytkownikom udoskonalone możliwości drukowania map, zapewniając drukowanie na stronie tego, co widać na ekranie.

 

 

 
 
HP nawiązał również współpracę z serwisami internetowymi Windows® Live Spaces i Yahoo!, dzięki czemu każdy może w nich publikować swoje własne treści. Docelowo użytkownicy będą mogli tworzyć — z wybranego serwisu internetowego — plakat ze swoim zdjęciem, niewielki album ze zdjęciami lub drzewo genealogiczne swojej rodziny.

Serwis Windows Live Spaces

Snapfish, opracowana przez HP usługa druku cyfrowych zdjęć online, została wybrana przez firmę Microsoft jako narzędzie do świadczenia usług druku online użytkownikom serwisu Windows Live Spaces. Dzięki tej współpracy użytkownicy usługi Snapfish i serwisu Spaces mają dostęp do najlepszych funkcji obydwu środowisk — cała społeczność może korzystać z funkcji serwisu Spaces oraz ze znakomitych możliwości drukowania online oferowanych przez usługę Snapfish.

Jedno kliknięcie

Aby zacząć drukować z Internetu, pobierz program usługowy HP Smart Web Printing — wystarczy kliknąć przycisk HP Yahoo! Pasek narzędzi do drukowania. Zapewnia on również dostęp do bezpłatnych kursów online, wskazówek dotyczących drukowania, kreatywnych projektów i pomocy technicznej dla użytkowników. Pasek ten będzie można bezpłatnie pobrać z Internetu już tej jesieni. Będzie również wkrótce dołączany jako opcja do sterowników drukarek atramentowych powszechnego użytku, aparatów i skanerów HP.

„Nie chodzi tu o to, aby robić te same rzeczy w inny sposób, ale o to, by móc robić nowe rzeczy” — powiedziała Rebekah O’Flaherty, wiceprezes ds. marketingu w dziale druku i przetwarzania obrazu HP na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. „HP zaprasza w ten sposób użytkowników do korzystania z nowych możliwości druku w środowisku cyfrowym i internetowym”.

 

więcej na www.hp.pl


Powrót do listy